سرگالش

سیاسی، اجتماعی و فرهنگی

سرگالش

سیاسی، اجتماعی و فرهنگی

آقای رئیس جمهور !

شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۷، ۰۸:۲۲ ب.ظ

از: سرگالش

به: رئیس_جمهور

 

موضوع: اعتراف رئیس جمهور به #عدم_نظارت دولت در اقلام معیشتی مردم

 

جناب روحانی اعتراف جنابعالی را در شورای اداری گیلان شنیدیم که فرمودید پول و اعتبار برای تأمین مایحتاج و آذوقه مردم وجود دارد ولی نظارت نیست. با این صداقت گفتار به باور خود مبنی بر ضعف دولت ها در عدم نظارت و بازرسی در امورات جاریه رسیدیم که عدم نظارت و بازرسی هاست که عامل همه مشکلات و بدبینی های جامعه نسبت به روحانیت اصیل و بدبینی به نظام اسلامی بوده است.

 

آقای رئیس جمهور !

ضعف و نظارت تنها به دولت جنابعالی بر نمیگردد بلکه بنای کج فساد اداری و اجتماعی دولت ها به اولین دولت سازندگی مرحوم #هاشمی_رفسنجانی مربوط می شود که بجای پرورش #مدیران_لایق_و_کارآمد که می توانست سنگ بنای محکمی در اداره کشور باشد با حضور و جذب فعالان ستادهای انتخاباتی وی در بدنه دولت و کلان کشور به عنوان وزیر تا پائین ترین رده مسؤلیتی موجب شد تا #اختلاس، #رانت، ظهور آقازاده ها در #قاچاق_کالا_و_ارز شکل بگیرد که ادامه این #معضل_بزرگ در همه دولت ها بوده و در دولت تدبیر و امید شما نمود بیشتری یافته است.

 

 اشرافیگری سردار سازندگی همچنان در دولت های اصلاحات، عدالت ادامه یافت تا اینکه به دولت شما ڔسید.

 

آقای رئیس_جمهور !

در سایه عدالت اسلامی به لطف دولت های سازندگی تا به امروز که به عنوان برده در خدمت دولت های کریمه بوده و هستیم شکاف طبقاتی و رونق اشرافیگری نه تنها کم نشد بلکه عمیق و عمیق تر هم شده است.

 

نبش قبر نمی کنم تا برسم به فقری که تن فروشی را از نداشتن پیشه خود کرده و خانواده هایی

 که به همین منظور متلاشی شده اند.

 

آقای رئیس_جمهور !

توسعه و عملکرد مثبت دولت ها را انکار نمی کنم ولی در سایه ریزگردها و ابر سیاه فقر، بیکاری و غوطه ور بودن در بیمارستان ها مهمتر از همه دروغ دولتمردان، ظلم دانه درشت ها عملکرد و تلاش دولت ها قابل رؤیت نیست.

 

بنابراین همانگونه که عرض شد در صدد #نبش_قبردولت ها برای برملا کردن فسادها و دزدی از بیت المال این مملکت نیستم، بلکه میخواهم پیشنهادی بدهم در رفع بی عدالتی ها و ظلمی که براین مردم شریف روا شده است.

 

آقای رئیس ! میخواهم پیشنهاد بدهم سازمان های نظارتی و بازرسی خود را به سرداران سپاه و نیروهای بسیج بسپارید تا بتوانیم در آرامش روان و امنیت شغلی به زندگی دوباره برگردیم.

 

آقای رئیس_جمهور !

دلیل این پیشنهاد من این است، سپاه پاسداران و زیر مجموعه آن بسیج در چهل سال انقلاب نشان داده است که به آرمان های انقلاب و امام معتقد و پای بند اند. کارهای محوله به خود را صادقانه به پایان میرسانند.

شیوه حراست از بیت المال را خوب یاد گرفته اند. حق الناس را از مولای شان علی(ع) آموخته اند.

با این توصیفی که عرض شد باید قبول کرد بهتر آن است پست ها و مسولیت های حساس کشور در اختیار این عزیزان قرار گیرد که هم به صلاح قرآن و اسلام است و هم به افتخارمردم فهیم ایران اسلامی.

 

و امّا

 

و اما در مقایسه گسترده تر باید بگویم سپاه و ارتش از وقتی که زیر مجموعه دولت های شما از سردارسازندگی تا تدبیر و امید مشغول اختلاس و سوء استفاده از بیت المال، حقوق های نجومی، قاچاق کالا درصادرات و واردات بودند و نخبه های علمی را سرکوب، فراری و یا خانه نشین می کردند، سپاه و ارتش از این فرصت استفاده کرده و با همان دانشمندان جوان دور ریز دولت های تان کشور را به جایگاه رفیع و افتخار در دنیا رسانده اند.

و لذا عقل حکم می کند با تغییر ساختار سیاست فعلی سپاه بدون عنوان نظامی وارد صحنه سیاسی بشود تا بار دیگر در صحنه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی شاهد برقراری عدالت اجتماعی باشیم.

 

با تشکر:

رسولی عمارلویی

 

*****************

  • ارسلان رسولی

نظرات  (۱)

علوم جدید و تکنولوژی، مختص سبک زندگی ماده گرایی غرب بر محور تفکر اومانیستی است که محرّک آن نظام سلطه و سرمایه می باشد و مسلمانان نباید نظام آموزشی خود را بر اساس این علوم قرار دهند.

تمدن بدلی bornos.blog.ir
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی